Rachunki VAT w jednostkach samorządu terytorialnego – zmiany od 1 lipca 2018 r.

Pytanie:

Jak będzie wyglądał mechanizm podzielnej płatności u podatników, którzy posiadają wiele jednostek organizacyjnych i wiele rachunków bankowych w różnych bankach? Czy w takim przypadku bank otworzy dodatkowe rachunki VAT w każdej jednostce (szkoły, przedszkola, ośrodki sportowe, komunikacja miejska, ośrodek pomocy społecznej), czy też jeden rachunek VAT wspólny dla całej gminy? Jak wówczas będzie wyglądało scentralizowane rozliczenie VAT? Czy Gmina i wszystkie jej jednostki będą zmuszone do korzystania z usług tego samego banku? 

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Finanse Sektora Publicznego
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Finanse Sektora Publicznego

ZOBACZ OFERTĘ